.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش رئیس هیئت کشتی گیلان به اظهارات عابدینی
رئیس هیئت کشتی گیلان اظهارات امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش را اهانت به مسئولان ورزش استان دانست.

به گزارش شمال نیوز ، نقی هدایتی در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: تیم فوتبال پگاه گیلان در ابتدای فصل 88-87 منحل و امتیاز این تیم توسط استانداری گیلان به شرکت آب معدنی داماش از شرکت‌های تابعه گروه امیرمنصور آریا انتقال یافت.

وی افزود: این گروه باشگاه را به نام داماش که «برند» محصولات این هلدینگ در گیلان بود نامگذاری کرد و زمانی که باشگاه داماش به عنوان ملک  مه‌آفرید امیرخسروی در توقیف دستگاه قضایی قرار گرفت، عابدینی با علم به اینکه فوتبال در گیلان علاقمندان زیادی دارد و داماش نماینده فوتبال رشت است و رقابتی که بین طرفداران ملوان و داماش وجود دارد از نفوذ اجتماعی داماش برای پیشبرد مقاصدش استفاده می‌کند و در صدد است تا باور مالی و اجتماعی عدم موفقیت داماش که موضوع روشنی است را به گردن مسئولان بیندازد.

رئیس هیئت کشتی گیلان ادامه داد: عابدینی آگاهانه و با استفاده از موقعیت مدیر عاملی باشگاه فوتبال داماش و نفوذ رسانه‌های منتسب به خود هر شخص حقیقی یا حقوقی را که منویات او را برنتابد با شدیدترین وجهی مورد هتاکی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه عابدینی با به‌کارگیری از ادبیات غیرمتعارف و اهانت‌آمیزی مسئولان ورزش گیلان را خطاب قرار داد، گفت: این ادبیات مانند «افرادی که اکنون مسئول هستند و نمی‌دانند مسئول به چه معنا است در آن زمان در گوشه و کنار استانداری کار می‌کردند» و یا اینکه «آقایان بر اساس ضابطه انتخاب نشده و با لابی و رفاقت مسئولیت گرفته‌اند» توهین به مسئولان ورزشی استان است.

وی اضافه کرد: عابدینی در اظهاراتش گفت که مدیر کل استان اصلاً نمی‌داند مدیر کلی به چه معناست و ... برای تخفیف جایگاه مدیریتی دیگران اقدام نخ‌نما شده‌ای است که رنگ ندارد، همان مدیری که به او و درخواست‌هایش باج نمی‌دهد، افتخار مردم گیلان و یک چهره ملی و بین‌المللی ورزش استان است و به قدری شهرت دارد که نیاز به کسب جایگاه مدیریتی نداشته باشد و مانند بعضی‌ها چسبیده به ورزش نیست.

هدایتی، اظهار نظر عابدینی در حوزه‌هایی که به وی مربوط نمی‌شود را مداخله در کارکرد دستگاه‌های دولتی و توهین به مسولان ارشد استان و وزارت ورزش و جوانان دانست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم عابدینی بداند که صرفاً مدیر عامل باشگاه تحت توقیف قضایی داماش است نه چیزی بیشتر از آن، طبیعتاً اگر وی از این حدود تجاوز کند موضوعاتی هست که قابل گفتن بوده و سوژه‌های جالب برای رسانه‌ها و مردم و... است.

رئیس هیئت کشتی گیلان یادآور شد: مردم مانند گذشته باشگاه فوتبال داماش را دوست دارند اما این دوست داشتن به معنای تایید فساد مالی مالکان داماش نیست و مدیرعامل باشگاه داماش باید بداند نمی‌تواند با جریان‌سازی اجتماعی و تحریک عواطف و احساسات پاک مردم رشت نسبت به فوتبال آنها را علیه مسئولان بسیج و یا وسیله‌ای برای کسب امتیاز کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات باشگاه داماش ربطی به مدیران گیلان ندارد، تصریح کرد: مشکل این باشگاه به قوه قضائیه مربوط است و این قوه به خاطر فساد 3 هزار میلیارد تومانی که موجب آبروریزی ملی شد و به خاطر گیلانی بودن محکومان، مردم استان بیش از همه متضرر شدند، املاک و دارایی‌های مالکان این باشگاه را توقیف کرده است.

هدایتی متذکر شد: مسؤلان استان در حد توان خود با داماش همکاری کرده و جلسه گذاشته‌اند و کمک مالی کرده‌اند و پیگیری‌های جدی داشته‌اند بنابراین چه انتظاری است که بودجه دستگاه‌های دولتی و بیت‌المال در اختیار باشگاه شخصی داماش قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به نظر ما باشگاه فوتبال داماش توسط عده‌ای به گروگان گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم این گروگان را از دست افراد آزاد کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.